E-veikala lietošanas noteikumi

 

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. Iegādājoties preci e-veikalā „Premiumservices.lv” (turpmāk tekstā: e-veikals) starp pircēju un e-veikala operatoru tiek noslēgts distances līgums Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē atbilstoši 2014.gada 20.maija Ministru kabineta noteikumiem  Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”.

1.2. E-veikala operators:

SIA PREMIUM SERVICES

reģ. Nr. LV40003870558

juridiskā adrese:

Dzirciema iela 119, Rīga, LV-1055

faktiskā adrese:

Dzirciema iela 119, Rīga, LV-1055

tālrunis: +371 263 222 66

fakss: +371 67892901

e-pasts: shop@premium.lv

 

Bankas rekvizīti:

Banka: AS SWEDBANK

SWIFT: HABALV22

IBAN: LV42HABA0551014719399

 

1.3. Noformējot pasūtījumu pircējs piekrīt e-veikala lietošanas noteikumiem.

2. E-VEIKALA LIETOTĀJS

2.1. Lai izmantotu e-veikalu ir nepieciešama lietotāja reģistrācija. Iepirkšanās bez reģistrācijas nav iespējama.

2.2. Reģistrācija notiek, pirms pasūtījuma veikšanas aizpildot reģistrācijas formu nospiežot uz izvēlnes "Reģistrēties". Ja esat jau reģistrēts lietotājs, Jums ir jāievada lietotāja vārds un parole un tad jānospiež uz izvēlnes "Pieslēgties".

2.3. Ja esat aizmirsis savu paroli, spiediet uz izvēlnes "Aizmirsu paroli", ievadiet e-pasta adresi, ar kādu esat reģistrējies e-veikalā, un Jūs saņemsiet paroles atjaunošanas e-pastu.

3. DATU AIZSARDZĪBA

3.1. E-veikala lietotāju dati netiek izpausti trešām personām un tiek lietoti tikai pasūtījuma un pirkuma identificēšanai un izpildei, kā arī mārketinga pakalpojumiem.

3.2. E-veikala lietotājs piekrīt, ka e-veikals patur tiesības sūtīt reģistrētiem lietotājiem informatīvus ziņojumus, no kuriem lietotājam ir tiesības atteikties.

4. PREČU MEKLĒŠANA UN IEGĀDE

4.1. Preču meklēšana

Meklēšana e-veikalā iespējama pēc viena no piedāvātajiem preču meklēšanas kritērijiem:

- pēc preču grupām,

- pēc detaļas koda vai nosaukuma.

4.2. Pirkuma komplektācija

Izvēloties nepieciešamo preci, jānospiež izvēlne "pirkt". Izvēlētā prece tiks pievienota iepirkuma grozam, kurā jāpārbauda:

- nepieciešamo preču vienību skaitu (pēc noklusējuma ir viena vienība);

- piegādes vietu, lai aprēķinātu piegādes maksu;

- piegādes kontaktinformāciju, ieskaitot e-pastu un tālruņa numuru;

- apmaksas veidu.

4.3. Pirkuma apstiprinājums

Pēc preču groza apstiprināšanas un pasūtījuma nosūtīšanas e-veikalam, ar pircēju sazinās e-veikala operators, lai informētu par pasūtījuma izpildes iespējām un vienoties par piegādes laiku un citām detaļām. Pēc pasūtījuma apstrādes uz pircēja norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru tiek nosūtīts apstiprinājums par pirkuma/pasūtījuma reģistrāciju.

4.4. Preču pasūtīšanas brīdī apmaksa par pasūtījumu netiek pieprasīta. Apmaksa tiek veikta pēc pirkuma apstiprināšanas un rēķina saņemšanas.

5. APMAKSAS KĀRTĪBA

5.1. Mēs piedāvājam Jūsu izvēlei sekojošus apmaksas veidus:

- Norēķināšanās skaidrā naudā, saņemot preci;

- Bankas pārskaitījums;

- Maksājums tiešsaistē caur internetbanku;

- Apmaksa ar kredītkarti internetā. 

5.2. Apmaksa par pasūtīto preci tiek veikta pēc pasūtījuma apstiprināšanas no e-veikala atbilstoši nosūtītam rēķinam pēc tam, kad e-veikala speciālists pārliecinās par pasūtītās preces pieejamību.

6. PREČU PIEGĀDE

6.1. Preču piegāde tiek veikta pēc pasūtījuma apmaksas. Preču piegādes termiņš ir 3 darba dienas, ja pasūtījums veikts darba dienas līdz plkst.16.00, prece ir noliktavā un ja ir saņemts pasūtījuma apstiprinājums no e-veikala speciālista.

6.2. Preci var saņemt klātienē preču izsniegšanas vietā Rīgā, Dzirciema ielā 119 pēc pasūtījuma izpildes apstiprinājuma vienojoties ar e-veikala speciālistu par konkrētu pieņemšanas laiku.

6.3. Piegāde uz pasūtītaja norādīto adresi ir maksas pakalpojums. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no piegādes adreses un apjoma:

- piegāde Rīgā ir 5 euro (svars līdz 1 t un/vai apjoms līdz 3 m3);

- piegāde ārpus Rīgas piegāde tiek veikta ar „Autopasts” (www.autopasts.lv) starpniecību atbilstoši cenrādim.

7. PREČU GARANTIJA 

7.1. Visām precēm ir preces ražotāja sniegtā garantija saskaņā ar attiecīgiem preces ražotāja sniegtās garantijas noteikumiem. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, rūpīgi izlasiet preces lietošanas instrukciju un preci lietojiet tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem, pretējā gadījumā garantija var tikt atteikta.

7.2. Pircējam preces saņemšanas brīdī ir jāpārbauda vai ir izsniegti un aizpildīti garantijas dokumenti. Tie ir spēka, ja tajos ir skaidri un precīzi norādīts preces nosaukums un/vai modelis, sērijas vai identifikācijas numurs, pārdošanas datums, kā arī pārdevēja un pircēja paraksti. Lūdzam ņemt vērā, ka garantijas dokumentus jāsaglabā līdz garantijas termiņa beigām nesabojātus un bez labojumiem.

7.3. Pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiek izskatītas saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām atbilstoši 2006.gada 1.augusta Ministru kabineta noteikumos Nr. 631 „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” noteiktai kārtībai.

7.4. Pretenzija noformējama un iesniedzama e-veikala operatoram rakstveidā, uzrādot pirkumu apliecinošo dokumentu (čeku) un garantijas dokumentu.

7.5. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Ministru kabineta noteikumu Nr. 631 normas attiecas tikai uz tiem gadījumiem, kad preci iegādājas fiziskās personas nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Ja preci iegādājas juridiskās personas, ir piemērojami Civillikuma noteikumi.

8. ATTEIKUMA TIESĪBAS

8.1. Pircējam ir tiesības atteikties no e-veikalā nopirktās preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preces saņemšanas, aizpildot noteikumos Nr. 255 paredzēto veidlapu, kas ir pieejama elektroniski attiecīgās preces pasūtījuma formā.

8.2. Atteikuma tiesības realizējamas precēm kuras ir pilnā komplektācijā (ar visiem piederumiem, kas bija iepakojumā, vadiem, aksesuāriem un tml.; „dāvanām” – precēm, kas tika nodotas kopā ar iegādāto preci), kā arī oriģinālā un nebojātā iepakojumā un ar visu attiecīgo dokumentāciju un pirkumu apliecinošo dokumentu.

8.3. Atsakoties no preces, maksa par notikušu piegādi netiek atmaksāta. Preces atpakaļnosūtīšana realizējot atteikuma tiesības notiek par pircēja līdzekļiem piegādājot preci e-veikala operatora norādītajā adresē.

8.4. E-veikals var atteikt izmantot atteikuma tiesības, ja atgriežamā prece ir lietota un/vai bojāta, vai bojāts ir tās oriģinālais iepakojums, vai iepakojuma nav vispār.

8.5. E-Veikala speciālists veiks nepieciešamās darbības, lai nauda par preci tiktu pārskaitīta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts atteikums. E-veikala operators var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņēmis preci atpakaļ.

Šie Noteikumi ir spēkā ar 01.10.2014.